woensdag 20 februari 2013

Zomer

Tja, dat is het nog lang niet.
Maar zomerkleurtjes zijn wel welkom, toch?
Van gele knopen en schakeketting en ringetjes maakte ik deze ketting. Het is niet te zien maar het is een lange ketting. De knoopjes komen bijna allemaal weer bij lintenmeer vandaan!

Verder ben ik vandaag wezen winkelen met mijn schoonzus. We zijn eerst naar het stoffenspektakel in Barneveld geweest. Daar heb ik zes leuke lapjes gekocht. Vier rood met witte en twee zwart met witte. Daar ga ik proberen een quilt van te maken. De naaicursus waarover ik gesproken heb is inmiddels van start gegaan en ik vind het erg leuk. Zo leuk dat ik van mijn ouders voor mijn verjaardag een naaimachine heb gekregen. (Officieel ben ik nog helemaal niet jarig geweest... volgende week dinsdag is het zover, maar ik had de machine al nodig). 
Verder zijn we in Veenendaal wezen winkelen, ik heb meerdere stempels gekocht en ook enkele scrappapier blokjes. 

Drie dagen achter elkaar gepost, het moet niet gekker worden hè! Tot morgen?

Lieve groeten,

Mirjam

1 opmerking:

  1. leuke ketting en ik lees dat je ook nog lekker aan de slag kunt... met nieuw materiaal.
    Leuk

    BeantwoordenVerwijderen