maandag 18 februari 2013

Zoet


Lieve wie dit ook leest,

Het is al een half jaar geleden dat ik een berichtje op mijn blog heb geplaatst. Dat vind ik erg slecht van mezelf, want ik had echt gedacht dat ik dit wel zal volhouden. Gelukkig heb je iedere dag weer de mogelijkheid om opnieuw te beginnen. En dit wordt een officieel nieuw begin.
Ik heb op het creatieve gebied niet stil gezeten, maar ik heb wel altijd last van een winterdipje. In de winter ben ik veel minder enthousiast over mijn hobby activiteiten. Ik hang dan het liefst achter de computer of op de bank met een boek.
Voorzichtiglijk heb ik enige kaarten geproduceerd en nu ben ik eindelijk zo ver dat ik ze wil delen. Ik heb het  een tijd geleden ook gedaan, maar deze kaarten vind ik, persoonlijk, een stuk mooier.
Ik weet niet of iemand wel eens gehoord heeft van: http://mojomonday.blogspot.nl/ 
Via via kwam ik op dat blog terecht. Iedere week posten zij een nieuwe 'lay-out' om kaarten mee te maken en dat is dan een soort uitdaging. Eens in de maand hebben zij ook een wedstrijd. Ik heb er nog nooit aan meegedaan, maar alle lay outs van de afgelopen 3 jaar staan op de site. Iedere maand op één A4'tje en dat kan je printen. Dat heb ik dus gedaan en ik heb een hele map vol. Tot zover feitelijke informatie. Nu wat close-ups en een kleine uitleg bij de zoete kaartenset die ik wel laten zien.
Het papier komt allemaal van één simpel scrapblokje (geen idee hoe je dat noemt) dat ik bij de action heb gekocht, ooit. De stempels die ik gebruikt hebben komen overal en nergens vandaan. 


Een verjaardagskaart. "Happy Birthday" stempel komt bij de Hobbycraft in Engeland vandaan en de bloemetjes zijn van de Action.


De "Thinking of You" stempel is ook van de Hobbycraft, het kleine bloemetje van de Action, het lintje van de Wester (winkel in mijn woonplaats) en de knoopjes bij www.lintenmeer.nl vandaan. (Wat ook een hele leuke webshop is trouwens!)

En als laatste een kaartje met een van mijn favoriete stempels. "De Berenstempel" noem ik hem, hoewel ik drie stempels heb met dat beertje. Hij komt bij de Pipoos vandaan en is ontzettend schattig.
Het lint komt wederom bij de Wester vandaan en de knoopjes van lintenmeer.

Zo. Nu heb ik het gevoel dat ik een goede daad heb verricht.

Lieve groeten,

Mirjam Schippers


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen