dinsdag 19 februari 2013

Verslaafd

Hallo waarde lezer,

Om maar weer snel te wennen aan het feit dat ik trouw berichtjes ga posten vandaag weer een berichtje van mij. Inmiddels ben ik verslaafd aan het kaarten maken en daarom laat ik er vandaag nog een zien die ik gisteren gemaakt heb. Ik twijfelde nog tussen twee dingen die ik ging laten zien. maar ik heb toch voor de kaart gekozen. Morgen (of overmorgen) komt het andere object. Het blijft nog even een verrassing wat dat zijn mag.

Nou, hier is de kaart.
Ik heb scrappapier gebruikt wat ik bij de boekenvoordeel heb gekocht een keer. Was een heel groot blok, voor alle seizoenen. De bloemenstempels komen bij de action vandaan, het lint is volgens mij van de blokker en de knoopjes uit mijn inmiddels uitgebreide knopenverzameling. (Ik zou niet weten welke knoop waar precies vandaan komt.)

Zo, ik heb mijn plicht weer vervuld.

Lieve groetjes,

Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten