maandag 25 februari 2013

Grijze Oudjaarsdag

Ha waarde lezer,

Je zult je misschien afvragen, oudjaarsdag? Het is toch nog maar 25 februari? Dat klopt. Maar morgen hoop ik de respectabele leeftijd van 20 jaar te bereiken. Een hele mijlpaal, geen tiener meer.
Maar da's allemaal niet zo belangrijk, ik moest gewoon een titel bedenken. Aangezien het buiten grijs is en ook het sieraad dat ik gemaakt heb de kleur grijs in zich heeft is dit het geworden.
Vandaag maakte ik deze ketting. Heel snel, want ik moet ook nog mijn huiswerk van naailes maken. Maar ik wilde toch wat posten. Dus besloot ik deze ketting te maken, het idee speelde al een tijdje in mijn hoofd.



Ik heb een aantal kralen geregen en ook kraaltjes geketteld en die geregen. Hoe dat allemaal precies gaat kan je hier lezen.
En dat was mijn bijna dagelijkse postje weer.

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten