dinsdag 26 februari 2013

Geboortekaartje

Ha waarde lezer,

Mijn schoonzus vroeg mij zondagavond of ik een geboortekaartje wilde maken, voor een jongen. Mensen die bij hun op catechisatie zitten hebben namelijk een zoon gekregen en ze wilde namens de hele groep een kaartje sturen. Gisteren ben ik er mee aan de slag gegaan en dit is het geworden. Ik had zelf geen geboortestempels of iets wat er op lijkt, dus heb ik een plaatje nagetekend en ingekleurd met aquarelpotloden. Toen ik er met water overheen ging was de inkt van de pen (nog) niet droog en daarom is het plaatje een beetje gevlekt.



Het scrappapier komt bij de Pipoos vandaan en de knoopjes zijn van lintenmeer. De "Gefeliciteerd" stempel is ook van de Pipoos.

Ik zeg maar vast dat ik denk dat het niet blijft bij 1 postje vandaag ;-)
Maar eerst lekker taart eten!

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen