woensdag 27 februari 2013

Allemaal lapjes

Hallo,

Vandaag heb ik nog weer een paar vogeltjes gefabriceerd, maar ik vond ze niet zo bijzonder en heb ze niet op de foto gezet. Ondertussen heb ik zes vogeltjes, dus heb een volière nodig. Nou ja, over 364 dagen ben ik weer jarig...;-)
Ik ben lekker verwend op mijn verjaardag. Heb nog een nieuwe stempel gekregen, met een bruidspaartje erop. Ook nog een bak waar ik mijn garen in kan opruimen, knopen, spoeltjes een boek en nog wat andere dingetjes.
En ik ben gisteren begonnen met lapjes knippen en vandaag verder gegaan. Van elke stof heb ik al 10 lapjes geknipt, wat het totaal brengt op 60 lapjes.


Het lijkt niet echt heel veel, maar ik heb ze vast uitgelegd en het valt best wel mee, ik denk dat ik er 180 nodig heb ofzoiets. Ik knip ze per vijf, dus iedere keer vijf van elke soort stof. Ik denk dat het makkelijkst toch wel de lapjes knippen zijn... Kijk, als je de lapjes uitlegt wordt het dit plaatje:
Per lapje gaat er nog 1 centimeter af, daar moet ik natuurlijk ook rekening mee houden. Ik vind het een superspannend project en kan eigenlijk ook niet wachten tot de deken helemaal klaar is en op m'n bed ligt. Maar geduld is een schone zaak hè?!

Verder ontving ik gisteren het eerste pakketje via dreammakeshare. Erg leuk dat het op m'n verjaardag binnen kwam en ben de zender erg dankbaar. Er zat een leuke kaart in, een paar labeltjes, een kraanvogel voor geluk en een boekje waarin allemaal ideetjes stonden om te maken met papier. En als laatste, en ik denk dat ik dat het allercoolst vond, een doosje wijsheid. Een doosje met allemaal plaatjes en op elk plaatje stond een leuke/wijze spreuk. Dat vind ik erg leuk, dus goed gedaan! 

Nou, dit was mijn 'dagelijkse' post weer.

Liefs Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen