woensdag 15 augustus 2012

Engeland #2

Hallo,

Mijn moeder vertelde gisteren heel teleurgesteld via de telefoon dat ik na mijn eerste berichtje op m'n blogje niks meer van me heb laten horen. Overmorgen hoop ik naar huis te gaan, dus is het nu wel even tijd om nog wat te schrijven.
Ik heb geen poppentheater meer met de jongens gemaakt, we waren er wel aan begonnen, maar er waren zoveel andere leuke dingen om te doen. Wel zijn de jongens twee keer naar een workshop in het museum hier ter plaatse geweest.

In mijn vorige berichtje schreef ik dat we misschien het weekend naar de boot zouden gaan, dat hebben we dus gedaan. We gingen naar een eiland toe, Lindi, de moeder van de kinderen, vertelde dat het eiland 'treasure island' heette. Dat was het zeker, voor iemand als ik;-) Ik heb een hele tas vol met schelpjes opgeraapt, ook een beetje drijfhout en een paar mooie stenen. En daar heb ik een foto van gemaakt.
Ook heb ik een close-up gemaakt van de opgeraapte schelpjes;-)
En nog een niet zo creatieve foto, hoewel die wel héél erg mooi is. Zonsondergang. Ik ben echt supertrots op deze foto, heb 'em op facebook, als achtergrond van mijn computer...:-P en ik ga hem printen op fotopapier en in een fotolijstje stoppen;-)
Zaterdag 28 juli ben ik naar Londen geweest, daar heb ik een beetje sightseeing gedaan, ik sta iedere keer weer versteld van de/het 'London Eye'. Wat een mooi ding is het toch, ik ben er nog niet in geweest, maar ooit, als ik het geld ervoor over heb, dan ga ik. In Londen had je ook kralenwinkels, ja, daarvoor ging ik er ook heen. Ik heb best wel wat kraaltjes gekocht daarzo, niet alleen die zaterdag, maar ook afgelopen zaterdag, toen ben ik er weer geweest. Een vriendin van me en haar zusje kwamen op bezoek het weekend. Zij hebben heel veel van mijn spulletjes meegenomen, dus ik zal geen problemen hebben met het aantal kilo's in het vliegtuig. Ik heb een foto van de kraaltjes gemaakt, maar ook van andere knutselspullen die ik hierzo gekocht hebt. Zaterdag 4 augustus ben ik naar de Hobbycraft geweest, dat is een enorme hobbywinkel, twee verdiepingen. Voor alle hobby's hebben ze wel iets, dus dat is mooi handig voor iemand als ik. Ik heb stempels gekocht, voor kaarten maken, een boekje met 1000 voorbeelden om sieraden te maken. Geen beschrijvingen, maar gewoon foto's, dat vind ik veel handiger, want vaak als ik het zie weet ik wel hoe je het maakt. Ook heb ik een aantal viltdingen gekocht. Afgelopen maandagavond zijn we er ook geweest en toen heb ik nog meer vilt gekocht, maar die staan ook niet op de foto, want de foto is op zaterdag 4 augustus gemaakt en de spulletjes zijn nu in Nederland, nog niet bij mijn ouderlijk huis, maar daar zullen ze vanavond denk ik aankomen;-)
Vandaag gaan we naar 'Brave' en ik denk ook spelletjes doen ofzo, het is nu niet zo heel erg mooi weer, we hebben echt schitterende dagen gehad, maar nu is het een beetje deprimerend om naar buiten te kijken. Ik hoop dat het vrijdag onbewolkt is, want op de heenweg zag ik helemaal niks van het vliegen, alleen maar wolken, die er uitzagen alsof je er op kon skieën en snowboarden...
Het volgende blogberichtje zal ik weer in Nederland schrijven en dan hoop ik ook foto's te maken voor de tutorial!

Liefs,

Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen