maandag 2 juli 2012

Bijna vakantie enzo.

Ik merk dat ik bijna vakantie heb, iedere vrije minuut probeer ik iets creatiefs te doen. Vooral de kralen zijn erg populair. Vooral omdat de laatste tijd regelmatig mensen komen die óf willen dat ik een sieraad voor hen 'ontwerp' en maak, óf dat ik iets repareer voor hen. Natuurlijk doe ik dat.
En ik vertelde in de vorige post dat ik nog een enorme voorraad kralen had besteld. Natuurlijk liep die bestelling (waar heel veel oorstekers in zaten) uit op een nieuwe. Dat heeft voornamelijk met die oorstekers te maken. Bij een andere webwinkel, waar ik zo'n 90% van mijn kralen koop hebben ze van die schattige roosjes... Die lijm ik dan met sieradenlijm op een oorsteker en tadaa, een hele leuke oorbel. En nu heb ik dus zo'n 40 paar oorbellen gemaakt op die manier. En daar hoort natuurlijk een foto bij.


Ook heb ik een aantal kettingen gemaakt en daar laat ik ook wat van zien.
Allereerst een eenvoudig gekettelde ketting, met mooie glaskralen. Ik ben zelf een groot fan van deze kleurencombinatie.


Dan een ketting die geregen is met twee draden. Ik zag zoiets op internet staan en heb mijn eigen draai eraan gegeven en dit is het geworden:


Ook nog heel simpel geregen met glaskralen (die zaten in die 20 doosjes die ik bij de Xenos heb gekocht) en glasparels en af en toe een zilveren kraal erdoorheen.

Als laatste ketting nog een 'trosjesketting'. Zes pareltjes in roze/paarse kleuren en een ring ertussen. (de beschrijving hoe je deze ketting maakt is hier te vinden).

Pfft... dat heb ik allemaal in het weekend gemaakt. Maar vandaag heb ik ook niet stilgezeten. Ik heb een kaart gemaakt. Mijn tweede kaart sinds tijden... het is niet iets heel ingewikkelds, maar ik vind 'em wel leuk geworden.

En ik had ook nog papier over, wat ik als achtergrond gebruikte. Daarmee heb ik twee labeltjes gemaakt (ik kan er nog wel meer maken en dat ga ik ook zeker doen) die ik ga gebruiken als prijskaartjes als ik weer eens op een verkoping o.i.d.  met kettingen sta.



Zo, dat was het weer.

Liefs,







Mirjam

2 opmerkingen:

  1. Je hebt wel hele mooie dingen gemaakt hoor... en wat een leuk idee van die oorbellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor je reactie op mijn site. IK zie dat je weer hele leuke dingen het gemaakt. die prijskaartjes ga ik ook proberen dat is echt een leuk idee.
    gr anita
    anniescrea

    BeantwoordenVerwijderen