vrijdag 8 juni 2012

Kraaltjes enzo

Hallo,

Deze week wel creatieve buien gehad, maar niet al teveel gemaakt. Best wel veel meegemaakt, druk geweest, avonden weg enzovoorts. Maar ik heb wel heel veel kralen gekocht. En ben vooral bezig geweest om die een beetje uit te zoeken. Bij de Xenos hadden ze kralendozen met gemixte glaskralen. Daar heb ik een aantal (stuk of 12) doosjes van meegenomen. Allemaal op m'n bed gegooid (met een tasje eronder, anders werd het zo'n bende) en er een foto van gemaakt. Zo zag het er uit. (toen waren het 9 doosjes, ik heb er later nog wat bij gekocht en wil vanavond of morgen ook nog even kijken, was 1 euro per doosje)


Ik ben denk ik iets over de helft met uitzoeken... gaat niet passen denk ik.... Het ligt min of meer op kleur en grootte. Ik krijg echt superveel ideetjes om dit allemaal te combineren met de dingen die ik al heb.  Voorlopig kan ik dus met m'n kralen wel weer vooruit.


Ik heb alvast een armbandje gemaakt. Met elastiek, zodat het bijna altijd past. Ik ben van plan om heel veel van zulke armbandjes te maken, om op verkopingen (waar ik 1 tot 2 keer per jaar op sta) een leuke bak kunnen zetten waar je dan 3 voor zoveel euro kunt uitzoeken. Zoiets. De sieraden zijn de enige dingen die ik echt verkoop. 


Zo, nu ga ik weer verder met uitzoeken en misschien nog wat dingetjes maken.

1 opmerking:

  1. heey leuk blog, Ik vond vandaag ook de kralen bij de xenos. echt superleuk spul voor weinig geld. Ik wil ze ook gaan uitsorteren alleen nu er nog zin voor maken.
    gr anita
    www.anniescrea.webklik.nl

    BeantwoordenVerwijderen