maandag 4 juni 2012

Agenda & Ketting

Zoals beloofd komen er een paar plaatjes uit mijn agenda. Ik had geen zin om in photoshop al mijn 'afspraken' e.d. vaag te gaan maken. Er staan eigenlijk weinig bijzondere dingen in/op dus het maakt me niet uit;-)
De eerste is de allereerste bladzijde, omdat ik nog geen idee heb tot wanneer de agenda doorloopt heb ik maar 'Agenda 2012' gezet en wat ruimte voor evt. 2013;-)

Vorige week;-) Ik vind de vlinders zo ontzettend geweldig. Daar ga ik nog een kaart mee maken. 


Deze week. Daar ben ik best wel trots op. Lekker vrolijk, wat precies bij deze maand past. Alleen heeft het weer dat nog niet helemaal begrepen;-)

En ten slotte nog een ketting. Ik had verteld over Wire&Wire. Dit kun je er onder andere mee maken. Heel erg simpel om te doen en het ziet er erg leuk uit. (vind ik dan;-))
Ik had ook nog een kaart gemaakt en die had ik willen laten zien, maar zaterdag vierde mijn tante haar verjaardag en toen heeft mijn moeder haar die kaart gegeven. Geeft niet, ik maak wel meer kaarten. En ik ben al lang blij dat m'n moeder de kaart mooi genoeg vond om 'em aan haar zusje te geven;-)
Wel, dit was het weer voor vandaag. Morgen heerlijk een vrije dag, dus ik ben benieuwd hoeveel er van freubelen terecht komt;-) Meestal zet ik een DVD'tje op en ga dan heerlijk zitten knutselen.

Liefs,

Mirjam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen